Referent správy registrů (Pojišťovnictví)

Poslední aktualizace: 15. ledna 2020

Typické činnosti vykonávané na pozici

  • Evidence údajů z přihlášek pojištěnců a plátců pojistného do registru pojištěnců a registru plátců pojistného v informačním systému.
  • Aktualizace údajů o pojištěncích a plátcích pojistného v informačním systému na základě přijatých a vyžádaných dokladů.
  • Vystavování a vydávání průkazů pojištěnců, evropských průkazů zdravotního pojištění a jiných potvrzení pro pojištěnce.
  • Vystavování a potvrzování nárokových formulářů.
  • Evidence a archivace hromadných oznámení od plátců pojistného.
  • Řešení kolizních pojistných vztahů v součinnosti s ostatními zdravotními pojišťovnami.
Volné pracovní pozice
Plat na pozici Referent správy registrů
Porovnejte své platové očekávání s lidmi pracujícími na této pozici.