Referent zúčtování (Pojišťovnictví)

Poslední aktualizace: 15. ledna 2020

Typické činnosti vykonávané na pozici

  • Kontrola faktur a jejich povinných příloh od poskytovatelů zdravotní péče (zúčtovací dávky, recepty, poukazy a jiné doklady ve smyslu smluv).
  • Vkládání faktur do knihy faktur poskytovatelů zdravotní péče.
  • Nahrávání a zpracovávání zúčtovacích dávek v informačním systému.
  • Kontrola dodržování smluvních podmínek při vykazování zdravotní péče poskytovateli zdravotní péče.
  • Tisk sdružených protokolů a jejich zasílání poskytovatelům zdravotní péče.
  • Příprava zúčtovacích dokladů k archivaci.
  • Poskytování informací, konzultací a vyřizování reklamací ze strany poskytovatelů zdravotní péče ohledně zúčtování zdravotní péče.
Volné pracovní pozice
Plat na pozici Referent zúčtování
Porovnejte své platové očekávání s lidmi pracujícími na této pozici.