Specialista nákupu zdravotní péče (Pojišťovnictví)
Poslední aktualizace: 15. ledna 2020
Typické činnosti vykonávané na pozici
- Kontrola vedení a aktualizace evidence registru poskytovatelů zdravotní péče (PZP).
- Kontrola úplnosti a věcné správnosti uzavíraných smluv s PZP.
- Účast na realizaci připomínkových řízení ke smluvním podmínkám.
- Zpracovávání akceptovaných připomínek ke smluvním podmínkám a zajišťování jejich zapracovávání do smluvních vztahů.
- Spolupráce při přípravě návrhů zdravotních programů společnosti.
- Posuzování materiálně-technického vybavení ve vztahu ke smluvním podmínkám PZP v souvislosti s jejich úhradou.
- Práce s analýzami a tvorba sekundárních analýz v oblasti cenových podmínek stanovených ve smlouvách s PZP na základě požadavků a potřeb společnosti.
- Příprava statistických přehledů dopadu cenových úprav podmínek pro PZP na rozpočet společnosti.
- Vypracovávání stanovisek a vyřizování dožádání vůči Ministerstvu zdravotnictví České republiky a jiným institucím, pokud jejich dožádání věcně přísluší danému odboru.