Specialista nákupu zdravotní péče (Pojišťovnictví)

Poslední aktualizace: 15. ledna 2020

Typické činnosti vykonávané na pozici

  • Kontrola vedení a aktualizace evidence registru poskytovatelů zdravotní péče (PZP).
  • Kontrola úplnosti a věcné správnosti uzavíraných smluv s PZP.
  • Účast na realizaci připomínkových řízení ke smluvním podmínkám.
  • Zpracovávání akceptovaných připomínek ke smluvním podmínkám a zajišťování jejich zapracovávání do smluvních vztahů.
  • Spolupráce při přípravě návrhů zdravotních programů společnosti.
  • Posuzování materiálně-technického vybavení ve vztahu ke smluvním podmínkám PZP v souvislosti s jejich úhradou.
  • Práce s analýzami a tvorba sekundárních analýz v oblasti cenových podmínek stanovených ve smlouvách s PZP na základě požadavků a potřeb společnosti.
  • Příprava statistických přehledů dopadu cenových úprav podmínek pro PZP na rozpočet společnosti.
  • Vypracovávání stanovisek a vyřizování dožádání vůči Ministerstvu zdravotnictví České republiky a jiným institucím, pokud jejich dožádání věcně přísluší danému odboru.
Volné pracovní pozice
Plat na pozici Specialista nákupu zdravotní péče
Porovnejte své platové očekávání s lidmi pracujícími na této pozici.